Klacht Reggefiber: verkeerde plaatsing glasvezelaansluiting

Klachtnummer
# 454165
Gebruiker
G. Wolters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen ik de glasvezelaansluiting kreeg weigerde de monteur het kastje te plaatsen in de meterkast. Ik heb het nu ook duidelijk zichtbaar in de woonkamer. Later was ik herhaaldelijk bij het kantoor in de stad en heb ik mails gestuurd. Echter zonder resultaat. Het kastje werd geplaatst op de kortste afstand in het zicht.

De oplossing

Verplaatsing van het kastje naar de meterkast.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen