Klacht Reggefiber: Wacht meer dan 12 weken op aansluiting

Klachtnummer
# 324239
Gebruiker
Geduldiseenschonezaak
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een nieuwbouwwoning gekocht en de aannemer en ik hebben alles op tijd gecommuniceerd richting Reggefiber omtrent de glasvezelaansluiting. Ik heb met mijn internetaanbieder gebeld en mijn adres was keurig aangemeld. Zij wilde dan een datum afspreken om internet aan te sluiten maar Reggefiber had nog niets aangesloten. Dit was in week 28. Sindsdien ben ik in contact met Reggefiber en mijn internetaanbieder om antwoord te krijgen op één vraag, namelijk wanneer ik aangesloten wordt. Ik woon nu inmiddels bijna 1,5 maand in de woning zonder glasvezel. Op elke vraag vanuit mij, richting Reggefiber, wordt geantwoord met het simpele verzoek nog even geduld te hebben. Elke keer krijg ik een ander individu aan de lijn of iemand anders behandeld mijn mails. De service en communicatie van Reggefiber is ronduit belachelijk en laten soms merken dat het hen geen hol uitmaakt hoelang mensen moeten wachten.

De oplossing

Ik wil eindelijk eens antwoord en aangesloten worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Geduldiseenschonezaak
    Datum
    Beste Roy,

    Het komt nu op mij over dat jullie complete verrast zijn door deze klacht. Dezelfde klacht heb ik al eens vaker bij jullie rechstreeks ingediend. Er wordt simpelweg niets mee gedaan.

    KK
  2. Auteur
    Geduldiseenschonezaak
    Datum
    Om de klacht open te houden hierbij een update: Niets veranderd......
  3. Auteur
    Geduldiseenschonezaak
    Datum
    Update: Reggefiber beloofd veel maar komt niets na. Ik wacht nog steeds......

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen