Klacht Reggefiber: zeer slechte service van reggefiber

Klachtnummer
# 287127
Gebruiker
p.bastiaans6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

niet nakomen van gemaakte afspraak

De oplossing


gewoon glasvezel aansluiten en kabel trekken die er nog steeds niet ligt
meerdere buren aanrvraag gedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Bastiaans,

    Bij deze bevestig ik de goede ontvangst van uw klacht. Allereerst mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik heb inmiddels het e.e.a. uitgezocht. De situatie op uw locatie was inderdaad wat lastiger. Onze aannemer heeft echter een oplossing gevonden; Achter het verzamelpunt zit een kruipluik, via deze ruimte kunnen wij naar de kruipruimte. Via de ruimte door de meterkast naar boven een kabel invoeren via een kunststofgoot. Vervolgens leggen wij bij elke verdieping een kabel in de meterkast.

    Wij hebben helaas geen tijd gekregen om de oplossing uit te voeren. Uw provider heeft de order geannuleerd.

    Wilt u toch gebruik maken van het glasvezelnetwerk? Dan is de oplossing gevonden, wij hebben hiervoor echter nog een nieuwe order van uw provider nodig. Zonder deze order kunnen en gaan wij het netwerk niet aanleggen.

    Met vriendelijke groet,
    Joanne

Ook een klacht indienen over Reggefiber?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen