Klacht Reggefiber: Zie hierboven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 397318
Gebruiker
Rino
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in juni al glasvezel aangevraagd voor onze nieuwbouw woning. Dit loopt via T-mobile. De installatiedatum wordt keer op keer uitgesteld. Volgens T-mobile ligt dit bij Reggefiber en/of KPN. Geen van 3e kan duidelijkheid geven waarom dit steeds wordt uitgesteld, en wanneer het nu wel geïnstalleerd wordt.

De oplossing

Dat het zsm wordt aangesloten en beloftes worden nagekomen!

3 reacties

  1. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Versloot,

    Allereerst mijn excuses dat wij op dit moment nog geen duidelijkheid kunnen bieden omtrent uw glasvezelaansluiting. Wij hebben uw dossier opgeschaald en onze uitvoering gevraagd u en ons zo spoedig mogelijk van een terugkoppeling te voorzien. Zodra wij meer informatie tot ons krijgen, zullen wij u gelijk informeren.

    Mijn excuses voor het ongemak.We houden uw dossier nauwlettend in de gaten.

    Met vriendelijke groet,

    Vincent
    KPNNetwerkNL Klachten
  2. Auteur
    Rino
    Datum
    Nog steeds niets bekend?
  3. Auteur
    Reggefiber
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Versloot, we kregen zojuist de terugkoppeling dat uw adres voor volgende week op de planning staat (week 45). Onze uitvoerende partij zal nog contact met u opnemen voor het maken van een afspraak hiervoor.

    Met vriendelijke groet,

    Mathijs
    KPN NetwerkNL Klachten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rino
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niets opgelost
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reggefiber?