Klacht RegioBank: Bank vraagt mij door een hoepel te springen; ICS hangt de hoepel drie keer hoger.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487671
Gebruiker
C. Draaijer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

creditcard

Gewenste oplossing

Service verlenen
Geboden oplossing
Van administratiekantoor Regio Bank vernomen dat dit de enig mogelijke procedure is om aan een credit card te komen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    RegioBank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Draaijer,

    Het is niet helemaal duidelijk wat het probleem is. De Klachtendesk neemt telefonisch contact met u op om tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtendesk
    RegioBank

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RegioBank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen