Klacht RegioBank: Bank weigert rekening te openen onder oude voorwaarden en handelt tevens een klacht hierover niet af

Hendrik

We wilden een rekening openen voor onze zoon. Dit moest voor 1 november omdat daarna de voorwaarden zouden veranderen. Op 31 oktober hebben we de aanvraag gedaan maar helaas weigert de RegionBank om de rekening onder de oude voorwaarden te openen. Vragen hierover blijven onbeantwoord. Ook nadat we een klacht hebben ingediend. Er komt geen reactie meer. Ook niet naar herhaaldelijk contact via e-mail.

De klacht netjes afhandelen en alsnog de rekening openen onder de oude voorwaarden.
De klacht is nog steeds niet opgelost. Er is geen contact opgenomen. Klacht loopt al vanaf begin december 2021. Nog geen enkele reactie gehad terwijl de klachtenprocedure al lang afgerond had moeten zijn. Dus zeker niet tevreden en nog meer verbaasd.

RegioBank
    Beste heer Zuid, uw klacht is al bij ons in behandeling. U kunt op korte termijn een terugkoppeling verwachten.
    Met vriendelijke groeten,
    RegioBank Klachtendesk

Ook een klacht indienen over RegioBank?