Klacht RegioBank: Bank weigert rekening te openen onder oude voorwaarden en handelt tevens een klacht hierover niet af

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 580937
Gebruiker
Hendrik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We wilden een rekening openen voor onze zoon. Dit moest voor 1 november omdat daarna de voorwaarden zouden veranderen. Op 31 oktober hebben we de aanvraag gedaan maar helaas weigert de RegionBank om de rekening onder de oude voorwaarden te openen. Vragen hierover blijven onbeantwoord. Ook nadat we een klacht hebben ingediend. Er komt geen reactie meer. Ook niet naar herhaaldelijk contact via e-mail.

Gewenste oplossing

De klacht netjes afhandelen en alsnog de rekening openen onder de oude voorwaarden.
Geboden oplossing
De klacht is nog steeds niet opgelost. Er is geen contact opgenomen. Klacht loopt al vanaf begin december 2021. Nog geen enkele reactie gehad terwijl de klachtenprocedure al lang afgerond had moeten zijn. Dus zeker niet tevreden en nog meer verbaasd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    RegioBank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Zuid, uw klacht is al bij ons in behandeling. U kunt op korte termijn een terugkoppeling verwachten.
    Met vriendelijke groeten,
    RegioBank Klachtendesk

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RegioBank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen