Klacht RegioBank: Heb op 1 juni mijn spaar-op-maat rekening opgeheven, maar nog steeds geen geld ontvangen

J.C.M. Dols

opheffen rekening

Overmaken van mijn geld
3 weken na opheffing rekening heb ik nog steeds mijn geld niet

RegioBank
    Beste meneer Dols,

Hartelijk dank voor uw klacht. U geeft aan dat uw overboeking nog niet ontvangen is naar aanleiding van het opheffen van uw spaarrekening.

Doorlooptijden
    Gezien de hoge instroom van opzeggingen van spaarrekeningen zijn de doorlooptijden langer dan u van ons gewend bent. Op dit moment is de doorlooptijd 3 weken. Onze excuses hiervoor.

U kunt via internetbankieren het bedrag zelf overmaken. De rekening zal in een later stadium opgeheven worden. Om uw opzegging te bespoedigen kunt u ook langsgaan bij uw RegioBank kantoor. Wij verzoeken u dan een afspraak te maken met uw Zelfstandig Adviseur. Uw zelfstandig adviseur kan u verder helpen om uw rekening per direct op te zeggen.

Afhandeling klacht
    Ik kan me voorstellen dat deze reactie u teleurstelt. Helaas kan ik u geen ander antwoord geven en sluit hiermee uw klacht.

Hebt u nog vragen?
    Dan kunt u een e-mail sturen naar klachtendesk@regiobank.nl.

RegioBank

Marcel van Ginkel
    Medewerker klachtenmanagement

Service Team 6
    Postbus 918
    3500 AX Utrecht I regiobank.nl

RegioBank is een handelsnaam van de Volksbank N.V., statutair gevestigd te Utrecht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer16062338

Ook een klacht indienen over RegioBank?