Klacht RegioBank: Heb op 8 juni mijn spaar-op-maat rekening opgeheven, maar nog steeds geen geld ontvangen

Klachtnummer
# 605654
Gebruiker
nle
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb op 8 juni mijn spaar-op-maat rekening opgeheven, maar nog steeds geen geld ontvangen

Gewenste oplossing

Geld overmaken, ik neem aan dat ik na bijna 4 weken wachten toch mogelijk moet zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    RegioBank
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over RegioBank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen