Klacht RegioBank: Kan als RegioBanker geen geldstorten bij Geldmaat

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 488270
Gebruiker
speksaver
Datum
1 reactie

Details

Klacht

RegioBank klanten kunnen niet geldstorten bij geldmaat automaten
Zou te maken hebben met een contract met het GWK.
Ik vind dit een heel slechte service.
Nu moet ik met veel tijd en moeite naar ee verder weg gelegen financieeladviseur en dat vind ik slechte service.
Als minimumlijder kost mij dit ook extra geld. en ik ik dacht dat RegioBank juist bedoeld was voor Jan met de Pet.

Gewenste oplossing

Ik wil dat alle geldmaat automaten geschikt gemaakt worden voor alle bankpassen om biljetten te kunnen storten! Net zoals dit wel kan voor geldopnamen!!!!
Geboden oplossing
Er wordt geen oplossing aangeboden. RegioBank verschuilt zich achter pseudo veiligheidsregeltjes
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    RegioBank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Wit,

    Inmiddels hebben wij contact met u via onze Klachtendesk.

    Met vriendelijke groet,

    RegioBank

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over RegioBank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen