Klacht RegioBank: Regio Bank weigert op te komen voor de belangen financieel kwetsbare cliënten van Regio Bank

speksaver

Regio Bank bekommert zich meer om het wel en wee van de beter gesitueerden da aandacht en support te bieden voor kwetsbare groepen terwijl men zich profileert als volksbank.

Opkomen voor klanten van Regio Bank die kwetsbaar zijn en waar minder aan te verdienen valt!
Je wordt gebeld met een kruisverhoor. Opheldering over de aard en omvang van de klacht. Je doet je verhaal en daarna krijg je allerlei uitvluchten dat eindigt dan in een meningsverschil. Want tegen feedback kan men niet. Dat noemt men klachtenafhandeling. Ja ja. Regio Bank zegt dat ze niet mag adviseren over vervroegd pensioen (een financieel zaak bij uitstek en dat ze daar de expertise niet voor hebben. Als een financieel adviseur stopt dan word je gebeld door een andere adviseur zonder dat je op de hoogte word gebracht. Als je daar wat van zegt dan verwijst men naar het hoofdkantoor.

RegioBank
    We hebben telefonisch contact opgenomen met de heer De Wit.

Ook een klacht indienen over RegioBank?