Klacht RegioBank: slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278225
Gebruiker
Msx
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag contact gehad met mijn lokale regiobank kantoor in Bergeijk. De vraag was, hoe kan ik eenmalig mijn dag limiet verhogen voor de bankpas. De reden het kopen van een auto. Volgens het kantoor in Bergeijk kan dat alleen met de app en niet via de website. Ok. dan maar de app installeren. Dat ging mis en ik probeerde het meerdere keren maar kon niet inloggen. Ik ga morgen een auto wegbrengen en een kopen. Schoonvader geregeld die andere afspraken heeft afgezegd. Utrecht gebeld en het probleem uitgelegd. Waarom ik niet kan inloggen op de app kunnen ze mij niet beantwoorden. Wel dat het inlog kastje voor 24 uur geblokkeerd is. Dus ik kan mijn limiet niet verhogen. Ze kunnen mij ook niet verder helpen. Je moet naar je lokale kantoor gaan daar kunnen ze dat voor je regelen. Deze zijn op dinsdag gesloten. Dus geen optie. Je hebt iets gekocht en kan door onkunde niet aan je geld. Het is een vreemd gevoel.

Uiteindelijk met spoed het bedrag overgemaakt naar de Rabobank. Hier kun je zonder problemen je daglimiet verhogen. Morgen toch de auto kopen via de Rabobank.

Jammer voor de beperkingen van de regiobank. In het verleden al vaker problemen gehad met de snelheid waarbij geld word overgemaakt. 1 a 2 dagen later vaak.

Ik stond met de rug tegen de muur.

Zal daarom alles verhuizen naar de Rabobank.

Michel

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

RegioBank is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Msx
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Msx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over RegioBank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen