Klacht Regionaal Energiebeheer: Liegen, onbeschoft behandelen, het bel-me-niet-register niet respecteren.

Klachtnummer
# 504408
Gebruiker
evdd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd gebeld door dit nummer dat zij schijnbaar mijn contract bij het NLE hadden geregeld. Dit was via een andere instantie gegaan. Vandaag was ik al gebeld door een andere instantie die zei te werken op een andere afdeling van het Zakelijk Energie Collectief die dit wel voor mij had gedaan. Op de vraag of zij met het ZEC samen zouden werken, zei de mevrouw aan de telefoon van niet. Toen ik aangaf dat ik niets met hen te maken had, graag mijn gegevens uit hun systeem wilden verwijderen en mijn bel-me-niet-register wilden respecteren, gooide mevrouw de telefoon erop. Leugens en klanten ronselen, terwijl ze op het bel-me-niet-register staan, beschoft behandelen... Ik dacht niet dat het mogelijk was voor twee dezelfde zaken een klacht in te dienen, maar deze organisatie ging nog een stuk verder: liegen.. Nog nooit heeft dit bedrijf iets voor mij gedaan, maar daar begonnen ze het gesprek wel mee...

De oplossing

Niets, ik ga zelf wel naar het ACM. Dit bedrijf slaat alles..
Waarvoor heb ik me aangemeld bij het bel-me-niet-register als er totaal geen enkel respect voor wordt getoond, ik in de avond wordt gebeld en wordt voorgelogen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Regionaal Energiebeheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen