Klacht Regionaal Energiebeheer: Regionaal Energie Beheer negeert het Bel-me-niet-register.

M.H. van Raay

Regionaal Energie Beheer koopt je energiegegevens (incl. tel.nr. en bankrek.nr.!) van Liander en belt je dan om je een nieuw contract aan te smeren. Als je zegt dat je niet gebeld wilt worden, blijkt het onmogelijk om je via hun recht-op-verzet-bandje af te melden, want de optie "bevestig uw keuze" werkt niet. De computer eindigt met: "U bent niet geregistreerd in het Bel-me-niet-register".

Ik wil dat REB mijn gegevens verwijdert uit hun bestand en ik wil dat ze me nooit meer bellen.

M.H. van Raay
Ha leuk, een reactie van een computer die geen Nederlands spreekt... En dan meteen "Dit is onze laatste reactie" eronder - echt super klantvriendelijk. Mijn advies aan iedereen die dit leest: GA NOOIT IN ZEE MET REGIONAAL ENERGIE BEHEER! Lees ook op andere media de klachten over deze bedriegers - dan schrik je!

Ook een klacht indienen over Regionaal Energiebeheer?