Klacht Regiotaxi Rijnland: Taxichauffeur zegt dat ik niet thuis was, terwijl ik duidelijk wel thuis was.

Vriendin

Mijn klacht betreft een van de chauffeurs van het bovengenoemde bedrijf.
Ik heb een verstandelijk beperkte vriendin. Zij woont bij Ipse de Bruggen, locatie Ursula in Nieuwveen. Mijn vriendin en meerdere bewoners van deze instelling maken regelmatig gebruik van de diensten van dit bedrijf.
Op woensdag 15 september zou zij bij mij op visite komen met een taxi van dit bedrijf. Zij zou op haar woonadres worden opgehaald om ca. 19.00 uur en daarna bij mij om ca. 21.00 uur.
Het ophalen op haar woonadres is niet gebeurd omdat de chauffeur de opdracht had geannuleerd omdat hij of zij het adres niet kon vinden. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, maar daarover zou de woongroep een klacht indienen dus daar gaat mijn klacht niet over.
Mijn klacht gaat over het ophalen bij mij thuis om 21.00 uur. Er is ook bij mij nooit een taxi verschenen. Rond 21.15 uur heeft een medewerker van de woongroep daarover naar het bedrijf gebeld en zij kreeg als antwoord dat de chauffeur de opdracht had geannuleerd omdat wij niet thuis zouden zijn.
Dat is pertinent niet waar. Wij hadden voor de zekerheid zelfs de gordijnen en de luxaflex open gelaten om zelf goed zichtbaar te zijn en om de taxi goed te kunnen zien aankomen. Wij zaten met drie personen in de kamer waarvan een persoon midden voor het raam. Wij hebben geen taxi door de straat zien rijden, geen bel gehoord en er is ook niet tegen het raam geklopt, wat heel gemakkelijk kan als je bij ons voor de deur staat. Wij zijn ervan overtuigd dat er helemaal geen taxi in de straat is geweest.
Het hele gebeuren heeft voor mijn vriendin een heel negatieve invloed gehad op haar beleving van de avond.
Ik heb het bedrijf verzocht om de betreffende chauffeur hierop aan te spreken.
Verder heb ik verzocht om geïnformeerd te worden over de afhandeling van deze klacht.
Omdat ik na drie weken nog geen antwoord had ontvangen heb ik mijn klacht, half oktober, nogmaals ingediend, dit maal per brief. Ook hierop heb ik geen antwoord ontvangen.

Mijn klacht afhandelen en mij er over informeren

Wij vinden dat Regiotaxi Rijnland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Regiotaxi Rijnland?