Klacht Regus: Schade aan auto

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 376179
Gebruiker
Khalid1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal maanden terug zijn de banden van mijn auto lekgestoken door vandalen.
Dit is gebeurd op de parkeerplaats van Regus. Voor het parkeren betaal ik. Tevens is er beveiliging en zijn er camera’s.
Tot op heden weigert Regus enige verantwoordelijkheid te nemen voor de schade.
De schade bedraagt 250 euro.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze de schade vergoeden zoals dat hoort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Regus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Khalid1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden gekregen. Regus neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn klanten. Een erg slecht bedrijf en ik zou mensen aanraden om eerst te google op “regus reviews” en dan een beslissing te nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Regus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen