Klacht Reha Sun: Geen overleg mogelijk...

fransjebrug

Via een reclame voor collageen lichttherapie van de frima Rehasun, heb ik kennis gemaakt met deze therapie en deze firma.
In deze advertentie en ik de flyer wordt gesproken over verbluffend resultaat en zichtbaar jongere en stralende huid.
In 10 sessies zou dit resultaat al zichtbaar moeten zijn. Ik had enige reserve en heb gevraagd om een voor- en na foto. Na 10 sessies zag men in mijn omgeving en ook ikzelf geen resultaat. De firma Rehasun vond dat er wel degelijk resultaat was en dat dit ook te zien was op de fotoos. Ik vind de fotoos echter niet te vergelijken qua scherpte (of resolutie). Op de voorfoto is elk haar onafscheidelijk te zien, op de nafoto is mijn haar een geheel. Ik stelde voor de fotoos aan een deskundige (bijvoorbeeld fotograaf) te laten zien om de vergelijkbaarheid te beoordelen, maar ik krijg de fotoos niet mee en ben de zaak uitgebonjourd.
Ik werd niet fatsoenlijk te woord gestaan door de eigenaar, laat staan dat er een compromis te bespreken is...

Dat ik de fotoos aan een deskundige kan laten zien ter beoordeling van de scherpte!
(Kan op basis van deze fotoos een vergelijking gemaakt worden om het resultaat te beoordelen?)
Wat doet de firma Rehasun met ontevreden klanten? Vermeld duidelijk in advertenties en flyer dat er niets gegarandeerd kan worden (qua te behalen resultaat) of biedt bij onvoldoende resultaat een compensatie aan. (deel van besteedt bedrag of in overleg anderzins)

Wij vinden dat Reha Sun hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Reha Sun?