Klacht Reinier de Graaf Gasthuis Delft: Geen douchebeurt.

Klachtnummer
# 69875
Gebruiker
Yvonnewagtman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn tante van 86 is opgenomen in het RdGG in Delft omdat zij door een valpartij minstens 1 dag en nacht en misschien zelfs 2 dagen en nachten in de gang heeft gelegen.
Zij is opgenomen met uitdrogingsverschijnselen en om eventuele breuken e.d uit te sluiten. Zij is opgenomen op 23 juli 2014.
Mijn tante is ontzettend slecht ter been en na de valpartij kan zij helemaal niet meer uit de voeten zonder hulp.
Ons kwam ter oren dat de patient gewassen wordt met een washandje wat de magnetron in gaat en waar je daarna ook niet meer afgedroogd hoeft te worden.
Diverse familieleden hebben herhaaldelijk gevraagd aan de verpleging of ze tante een keer wilden douchen en d'r haar wassen. Tot onze verbazing zijn we nu meer dan een week verder en tante is nog steeds niet gedoucht. Wij weten dat er overal bezuinigd wordt en personeel tekort is maar wij betalen ook ruimschoots voor de zorg. wij vinden het niet normaal dat je in 2014 nog niet eens 1 x in de week even lekker gedoucht wordt.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reinier de Graaf Gasthuis Delft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reinier de Graaf Gasthuis Delft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen