Klacht Reinier de Graaf Gasthuis Delft: Muizenplaag

Klachtnummer
# 427811
Gebruiker
Nurs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is al maanden een muizenplaag aanwezig.
Ik werk er zelf en bij de receptie en apotheek beneden is er vooral avond enorm lasr van muizen die gewoon rondlopen

De oplossing

Rentokil is al ingeschakeld, maar er moet egt een ander mogelijk zijn om ze te bestrijden want ze zijn er nog steeds

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Reinier de Graaf Gasthuis Delft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reinier de Graaf Gasthuis Delft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen