Klacht Reisluxe.nl: Besteld en betaald, niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459104
Gebruiker
Vandersluis6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toilettassen besteld en betaald, maar natuurlijk nooit ontvangen!! Daarna veel dezelfde ervaringen op social media zien staan.

De oplossing

Ik eis mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Reisluxe.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We begrijpen je frustratie, maar wij kunnen hier zelf ook niks aan doen. We zijn volledig afhankelijk van koeriersdiensten over de hele wereld en er is helaas nog steeds vertraging. Wij hebben hier de track and trace link waarmee je je bestelling kan volgen: https://t.17track.net/nl#nums=LT125399860NL
    We zien dat je bestelling gisteren is opgepikt door PostNL.
    Aan de track and trace valt te zien dat je bestelling snel bij je zal zijn! We wensen je er veel plezier mee :).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vandersluis6
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, alleen wachten en ik kan niet annuleren. Mag alleen vooruit betalen! Maar al die troep komt natuurlijk uit China van zo’n rommelbedrijf en die geven nooit levertijden. Er staan zoveel slechte recensies over deze webwinkel, ik trap er nooit meer in. Schandalig dat dit niet goed aangepakt kan worden!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reisluxe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen