Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: € 39,95 afgeschreven voor Reisvoordeelvoucher.nl - NIET GEINFORMEERD OVER MEERKOSTEN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121309
Gebruiker
JanNuijen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is vandaag € 39,95 van mijn rekening afgeschreven.
Op de website over de verdere procedure lees ik NU over 4 boekingsperioden én over het bijbetalen van de luchthavenbelasting = € 140 .
Bij het telefonisch benaderen is dat NIET gemeld!!! Vooral die € 140 extra vind ik iets dat VOORAF gemeld moet worden.
Ik was dan zeker niet op deze aanbieding ingegaan.
Er is WEL verteld dat ik tijd heb om 'de aankoop' ongedaan te maken.

De oplossing

Ik wil graag 'de aankoop' ongedaan maken en heb graag dat het geld (€ 39,95) terug gestort wordt op mijn rekening en dat ik niet meer benader wordt voor dit soort aanbiedingen.

2 reacties

  1. Auteur
    ReisvoordeelVoucher.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Er is een reactie per email naar u verzonden.

    Met vriendelijke groet,

    Het Reisvoordeelvoucher team.
  2. Auteur
    JanNuijen
    Datum
    Mijn klacht is SNEL en PRIMA afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JanNuijen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen