Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: Afgehandelde klacht.... Tenminste dat dacht ik......Opnieuw onterecht incasso bureau voor de tweede keer ingeschakeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 152242
Gebruiker
Gerda
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Afgehandelde klacht onterechte incasso Mempay dd : 30-12-2015 . Althans dat dacht ik, tot mijn schrik vandaag een verdubbeld bedrag x2 , zonder ook maar iets vernomen te hebben van reisvoordeelvoucher! Dit keer van CIB, terwijl Reisvoordeelvoucher mij gemaild heeft om de sommatie bij Mempay te verwijderen omdat Reisvoordeelvouchel onterecht gehandeld heeft! Ik heb geen contract, geen vouchers en voel mij opgelicht en in het nauw gedreven! Heb ik geen rechten? Moet ik boeten omdat ik gebeld wordt door doortastende dames die je geen eerlijke informatie geven...Schandalig!

De oplossing

Wens geen incasso 's te meer te krijgen en niets meer te maken te hebben met reisvoordeelvouchers, ik ben een eerlijk persoon en wil ook zo behandeld worden!

3 reacties

  1. Auteur
    ReisvoordeelVoucher.nl
    Datum
    Beste Klant,

    U heeft zojuist een email van ons ontvangen ter afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Het Reisvoordeelvoucher team.
  2. Auteur
    Gerda
    Datum
    Vandaag een goed gevoel dat deze zaak correct afgesloten is! Mede dankzij het CIB die ik gebeld had nadat ik bericht gekregen had van Voordeelvouchers dat ze de dossiers bij het CIB zouden sluiten. Op het moment dat ik belde waren de dossiers nog niet gesloten, maar na uitleg van mijn kant voelde ik mij begrepen en ze wilde mij in deze zaak verder helpen. Wat fijn....Het CIB verzocht mij alle mail wb deze zaak naar hun door te sturen en zouden het afhandelen! Dossiers zijn gesloten, dank CIB!
  3. Auteur
    Gerda
    Datum
    Hoop er nu echt klaar mee te zijn!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerda
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen