Klacht ReisvoordeelVoucher.nl: Belangrijke informatie niet vermeldt

NvE

Ongeveer een uur geleden heb ik een mevrouw aan de telefoon gehad met een mooie aanbieding voor retourtickets voor 2 personen voor 49 euro. Ook deed ze mij een aanbod van 12 hotelovernachtingen voor 98 euro. Beide zou ik het hele jaar door kunnen gebruiken . Er is mij echter niet verteld dat er nog 140 aan kosten bij de vliegtickets zouden komen en dat bij elke overnachting 35 euro per kamer bijbetaald moet worden. Bovendien kan er niet het hele jaar door gevlogen worden zoals verteld werd aan te telefoon.

Ik wil daarom afzien van deelname aan de actie omdat ik niet genoeg ben ingelicht over bijkomende kosten. De informatie die ik kreeg van de dame aan de telefoon was dus erg misleidend. Ik zie dus af van deelname aan de actie en ik wil dat er geen geld afgeschreven wordt van mijn rekening.

ReisvoordeelVoucher.nl
    Beste Klant,

Hierbij bevestigen wij u dan u bent afgemeld voor zowel de Flight for 2 voucher als de hotelvouchers.

Het Reisvoordeelvoucher Team.

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?