Klacht ReisvoordeelVoucher.nl: Factuur

Klachtnummer
# 161899
Gebruiker
Amy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een tijd geleden gebeld over een voordeel voucher. Na een heel verhaal heb ik gezegd dat ik geen interesse heb, maar ik moest van de meneer achter de telefoon mijn verhaal afmaken terwijl ik het hier niet mee eens was. Ik zei dat ik niks wilde gaan betalen, meneer stelde mij gerust met het feit dat dit niet hoefde en ik in de mail aan kon geven als ik geen interesse had. Nu heb ik echter nooit een mail ontvangen en moet ik binnen vijf dagen de factuur betalen, waar ik het totaal niet mee eens ben. Ik voel me opgelicht, de communicatie vanuit Mempay is ontzettend slecht gegaan en ik schrik nu van een rekening.

De oplossing

Ik wens dat ik de factuur niet hoef te betalen, zoals ik al aan heb gegeven. Ik heb nergens voor getekend en kreeg niet eens de kans om de factuur te weigeren, dus ik verwacht van Mempay dat zij deze factuur ongedaan maken zonder bijkomende kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    ReisvoordeelVoucher.nl
    Datum
    Beste Mevrouw Verheijen,

    Wij hebben uw klacht via mail behandeld.

    Hartelijk dank,

    Het reisvoordeelvoucherteam

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen