Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: Geld afgeschreven van mijn persoonlijke rekening terwijl ik geen toestemming hebt gegeven!

Iek

Blijkbaar was mijn man benaderd per telefoon eind juli of begin augustus door een van jullie medewerkers en nu blijkt dat per 5 augustus van MIJN persoonlijke rekening het bedrag van €98 afgeschreven is? Ik heb hiervoor GEEN TOESTEMMING verleend en mijn man heeft geen volmacht dus hoe dit van mijn persoonlijke rekening zonder mijn toestemming afscheven kan worden is voor mij een raadsel? Ik heb per vandaag direct een aanvraag via de bank ingediend om het bedrag terug te boeken en verwacht dat dit binnen 5 werkdagen is gebeurt.

In afwachting van uw reactie verblijven wij,

Ik vraag uw vriendelijk om het geld terug te storten en uw verkooppraktijken te wijzigen. Het kan toch niet zo zijn dat iemand, zomaar iemand anders rekening kan gebruiken en dat julllie vervolgens via een zogenaamde "volmacht" (die dan ook niet geldig is want de rekening staat niet in de naam van deze persoon) geld kunnen gaan afschrijven?

ReisvoordeelVoucher.nl
    Klager is inmiddels via de mail door ons benaderd.
    Iek
    Ben wel benaderd idd en ik heb nog extra info doorgegeven wat het nog duidelijker maakt dat er niet correct gehandeld is. Hoe mijn rekeningnummer bekend kon zijn terwijl ik nooit eerder zaken heb gedaan met reisvoordeelvoucher.nl blijft een raadsel? Bovendien heeft mijn man niets ontvangen, wel geld afschrijven van een vreemde en geen vouchers opsturen? Er blijven genoeg vragen omtrent de verkoopmethode. Ik wacht nu op een reactie en ik hoop dat het eind van de week is opgelost.
    ReisvoordeelVoucher.nl
    Wij hebben aan klager inmiddels de opname toegezonden van het verkoop gesprek dat is gevoerd.
    Onze conclusie is dat ons niets te verwijten valt. De klacht die u twee maal op Klachtenkompas heeft geuit, is volgens ons dan ook volledig ongegrond. Wij hebben gehandeld conform de regels van de wet op de telefonische verkoop. Wij zijn dan ook van mening dat uw klacht op Klachtenkompas ons schade toebrengt, die niet nodig was geweest als u eenvoudig uw vraag hoe wij aan uw bankrekeningnummer komen (een vraag die wij wel begrijpen) aan ons had gesteld.

Wij achten de zaak hiermee afgedaan.
    Iek
    Ik ben zeer tevreden over de snelheid van de afhandeling van deze klacht.