Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: MEMPAY BV VOUCHER

ALDEX

ben benaderd door reisvoordeel uw heeft een voucher gewonnen van mempay
begin februari voor 49 ,euro na betaling volgt krijgt u ticket voor vakantie in Europa
maar doe niet aan afschrijving van de bank doe het altijd zelf handmatig betalingen dus naar een aantal weken een sms bericht betaling achterstand 49 euro zo niet dat wordt het over een aantal weken incasso kosten nu heb ik de brief gehad van incasso 89 euro betalen 3 maanden later heb al eerder een sms bericht terug gestuurt van kan niet op vakantie hoeft geen voucher heb geen geld voor vakantie maar geen reactie nu doe ik een klacht BIJ RADAR en stuur de brief terug naar MEMPAY EN eis zelf die 89 euro als schade geestelijk

wat ik verlang van dat contract af en niet meer benadeeld worden voor zoiets zulke onzin of geld die 89 , euro op mijn bank en ook dreigementen van wat er in die brief staat van CIB INCASSO SCHANDE

ReisvoordeelVoucher.nl
    Beste Mr. Van Dijk,

We hebben nota genomen van uw klacht, en hebben deze afgehandeld via mail.

Met Vriendelijk Groet,

Het Reisvoordeelvoucherteam
    ALDEX
    DE KLACHT IS TELEFONISCH AF GEHANDELD MAAR ZOU NOG EEN MAIL KRIJGEN ER OVER NIET GEKREGEN OF EEN BEVESTIGING VAN HET BEDRIJF DAT DE NOTA IS OPGELOST EN CONTRACT ONTBINDEN EN WENS GEEN CONTACT MEER

ALDEX

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?