Klacht ReisvoordeelVoucher.nl: Misleidende aanbieding

Wijnings

Ik ben gister gebeld door Reisvoordeel voucher met een aanbieding voor een voucher met 2 vliegtickets voor 49 euro. Ik zou alle informatie direct via de mail krijgen, dit is niet gebeurd. Nadat ik geen mail heb ontvangen ben ik gaan googlen op deze organisatie en lees nu alle klachten omtrent de misleidende actie en in sommige gevallen dat men eerst moest betalen voordat zij de voucher zouden krijgen, maar nooit wat ontvangen hebben.
Reisvoordeel voucher is ook niet telefonisch bereikbaar. Na alle recensies te hebben gelezen, incl. de extra kosten van 140 euro op de tickets die worden verzwegen, zie af van deze aanbieding. Ik wil de automatische incasso ongedaan maken en verder geen problemen krijgen hierdoor.

Ik wil dat deze actie stop gezet wordt en dat er geen automatische incasso wordt uitgevoerd door Reisvoordeel voucher. Ik wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben

ReisvoordeelVoucher.nl
    Beste Klant,

Wij hebben u reeds een email gestuurd ter afhandeling van uw klacht.

Het Reisvoordeelvoucher team.

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?