Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: Reisvoordeelvoucher vals voorwendselen factuur intrekken aub

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159281
Gebruiker
Danielle cornelissen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

goedemiddag,
Ik ben door jullie gebeld over een aanbeidinge voor vliegen binnen europa voor 49.95 voor twee, Ik heb echter nooit iets ontvangen en pas na 1 maand werd er het volgende bedrag afgeschreven wat ik heb later torneren omdat ik niks had ontvangen.
Ik ben ook gaan googlen en zie dat er nog allerlei kosten bijkomen wat totaal niet verteld was aan de telefoon. Valse voorwendselen dus!!!!

Ik krijg net een brief van jullie met een betaling herinnering en een incasso die gaat volgen, Dat is meer dan belachelijk aangezien ik nooit een voucher heb gekregen en het al afgeschreven is geweest.
Ik vraag u bij deze dringend om de factuur zsm in te trekken voordat ik maatregelen neem.
D. cornelissen


De oplossing

Ik vraag u bij deze dringend om de factuur zsm in te trekken

1 reactie

  1. Auteur
    Danielle cornelissen
    Datum
    ik kreeg na een mail gestuurd te hebben waarvan ik het mailadres online moest opzoeken en niet in de aanmaningsbrief stond maar goed, een antwoord terug dat mijn factuur is ingetrokken dus dat is mooi. het zijn boeven maar als je officieel annuleert en heb ze op hen fouten wijst is het afgehandeld, dank u

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Danielle cornelissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen