Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: Reisvoordeelvoucher vals voorwendselen factuur intrekken aub

goedemiddag,
Ik ben door jullie gebeld over een aanbeidinge voor vliegen binnen europa voor 49.95 voor twee, Ik heb echter nooit iets ontvangen en pas na 1 maand werd er het volgende bedrag afgeschreven wat ik heb later torneren omdat ik niks had ontvangen.
Ik ben ook gaan googlen en zie dat er nog allerlei kosten bijkomen wat totaal niet verteld was aan de telefoon. Valse voorwendselen dus!!!!

Ik krijg net een brief van jullie met een betaling herinnering en een incasso die gaat volgen, Dat is meer dan belachelijk aangezien ik nooit een voucher heb gekregen en het al afgeschreven is geweest.
Ik vraag u bij deze dringend om de factuur zsm in te trekken voordat ik maatregelen neem.
D. cornelissen

Ik vraag u bij deze dringend om de factuur zsm in te trekken

Danielle cornelissen
    ik kreeg na een mail gestuurd te hebben waarvan ik het mailadres online moest opzoeken en niet in de aanmaningsbrief stond maar goed, een antwoord terug dat mijn factuur is ingetrokken dus dat is mooi. het zijn boeven maar als je officieel annuleert en heb ze op hen fouten wijst is het afgehandeld, dank u

Danielle cornelissen

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?