Opgelost door ReisvoordeelVoucher.nl: Telefonisch benaderd gewonnen vliegtickets

Frank

Vanwege zogenaamde deelname aan een gezondheidsonderzoek mochten jullie me vliegtickets voor 2 aanbieden. Alleen moesten er administratiekosten worden betaald.

Ik heb duidelijk aangegeven dat jullie me mochten mailen met de aanbieding mits er ook een mogelijkheid was tot herroeping. Daar hoefde ik me geen zorgen over te maken en pas na 14 dagen zou 49 eur afgeschreven worden.

Aangezien ik geen mail met de aanbieding heb mogen ontvangen, en na het lezen van de vele klachten hier, maak ik bij deze meteen gebruik van mijn recht af te zien van überhaupt een aanbod te ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat er geen 49 EUR van mijn rekening wordt afgeschreven. Dit bedrag zal ik ook direct laten storneren. Telefonisch gegeven "toestemming" is niet geldig aangezien wij niet eerder zaken hebben gedaan.

Nu ik er over nadenk vraag ik me ook af hoe jullie aan mijn bankgegevens, naam, email etc zijn gekomen.

Ik wil geen "gewonnen" vliegtickets voor 2 en wil niet dat er over 14 dagen 49 EUR van mijn rekening wordt afgeschreven.

ReisvoordeelVoucher.nl
    Beste Klant,

Wij hebben u zojuist een email gestuurd ter afhandeling van uw klacht.

Het Reisvoordeelvoucher team.
    Frank
    N.a.v. deze klacht heeft reisvoordeelvoucher.nl mij gemaild het aanbod is ingetrokken en er geen geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Dat is dus netjes en snel afgehandeld.

Frank

Ook een klacht indienen over ReisvoordeelVoucher.nl?