Opgelost door Reiswieg.nl: Geen adequate reactie op klacht

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 442208
Gebruiker
EdeW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling na ontvangst, telefonisch retour aangemeld vanwege geannuleerde reis. Hier een retour adres ontvangen, waarnaar het de zelfde ochtend 14/3 naar toe is verzonden.
Tot op heden geen restitutie gehad en elk contact om navraag te doen over de status onze restitutie loopt op niets uit, daar diegene of geen computer bij de hand heeft of het nog moet uitzoeken.
Elke keer moeten wij als klant opnieuw contact zoeken, geen service richting de klant.

De oplossing

Antwoord geven op vragen, en restitutie van het ongebruikte (zelfs ongeopende verzendverpakking) product

1 reactie

  1. Auteur
    EdeW
    Datum
    Wederom geen reactie, wel geld retour gekregen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EdeW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Reiswieg.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen