Opgelost door Reiswieg.nl: Ik krijg geen contact mbt bestelling annuleren en geld teruggave.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 472926
Gebruiker
JS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een autostoel besteld. Deze kwam voor mij te laat binnen en ik vind de communicatie hierover onder de maat. Hiertoe heb ik gemaild om mijn bestelling te annuleren en mijn geld retour te ontvangen. Helaas zijn we 10 dagen verder en hoor ik niks van dit bedrijf.

De oplossing

Contact met mij opnemen en mijn geld teruggeven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk mijn geld teruggekregen, maar helaas nooit een verklaring gekregen. Het bleef stil aan de overkant...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Reiswieg.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen