Klacht Reiswieg.nl: Onbeschoft bedrijf

Klachtnummer
# 382178
Gebruiker
EvelienMulderDZVS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2-6: We hebben via Reiswieg.nl een reiswieg gehuurd voor de vakantie.

10-6: Toen we de wieg terug wouden brengen kregen we maar geen gehoor. De telefoon werd niet opgenomen ( meerder malen gebeld, en de verschillende telefoon nummers gebeld). Meerdere malen gemaild om een afspraak te maken om het bedje terug te brengen maar ook hier op geen gehoor.

22-06: Uiteindeljik gemaild dat ze de wagen bij ons maar op konden halen en dat we anders de wagen zouden houden. Ook hier geen gehoor op.

Pas na 3 weken op 15-07 een dreigende incasso mail.

17-07: We hebben de wagen toen op 17-07 terug gebracht en we zouden na 10 werkdagen de borg terug krijgen.

Na 13 dagen gewacht en gemaild of de borg onderweg is ? En je raad het al : We krijge de borg niet terug omdat het ruim over de inlever datum is.


De oplossing

Ik wil mijn borg terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Reiswieg.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen