Klacht Reiswieg.nl: Retour binnen de bedenktijd niet geaccepteerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340652
Gebruiker
Hb026
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden heb ik op www.reiswieg.nl een zogenaamde 5 in 1 babywagen gekocht. Nadat ik het product heb ontvangen, heb ik de babywagen gemonteerd. De babywagen beviel me niet en heb ik besloten om de babywagen retour te sturen (binnen de 14 dagen bedenktijd). Alvorens de babywagen terug te sturen is contact geweest met leverancier over de staat van de babywagen om het terug te kunnen sturen. De babywagen mocht niet gebruikt worden, maar alleen getest worden. Ik heb de babywagen alleen getest binnenshuis en netjes ingepakt en teruggestuurd en € 30 verzendkosten betaald.

Conclusie van reiswieg.nl: de babywagen is niet gebruik en in nieuwe staat, maar wordt niet teruggenomen omdat het naar rook ruikt. De babywagen is ongeveer voor 2 uurtjes uitgepakt geweest in een woning waar niet is gerookt of gekookt, of wat dan ook.

De babywagen is door reiswieg dan ook zonder enig overleg retour gestuurd.

De oplossing

Ik wil dat de babywagen retour sturen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hb026
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkel contact
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reiswieg.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen