Klacht Reizendeals.nl: Klachten aan reizendeal.nl

Klachtnummer
# 369304
Gebruiker
Tom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn bied gedaan en ik weet niet als ik de hoogste beider was, kreeg ik een mail moet betalen en nu het is gegeven aan incasso bureau, hun informatie zijn niet duidelijk en ook ik ze zeggen niet wanneer dat ik naar de vakantie enkel betalen.

De oplossing

Ik wil het niet meer gewoon annuleren.

1 reactie

  1. Auteur
    Reizendeals.nl
    Datum
    Beste heer Thomas,

    Op 17 april heb je een bod gedaan op onze website en heb je van ons hiervan een factuur ontvangen voor een reis naar Griekenland voor 2 personen, aangezien je de hoogste bieder was.

    Aangezien je deze factuur niet hebt voldaan, hebben wij op 22 april een 1e herinnering gestuurd en op 29 april een 2e herinnering gestuurd met het verzoek om de factuur binnen 2 weken te voldoen. Aangezien ook deze betaling uitbleef hebben wij de factuur uiteindelijk uit handen gegeven aan ons incassobureau.

    Voordat je een bod plaatst kun je alle informatie en beschikbaarheid terugvinden in de tekst van de deal. Het is dus niet zo dat dit vooraf niet zichtbaar was.


    Alle informatie omtrent jouw deal kun je terugvinden in onderstaand linkje:

    https://reizendeals.nl/item.php?id=6680

    Met vriendelijlke groet,

    Team Reizendeals



Ook een klacht indienen over Reizendeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen