Klacht Reizendeals.nl: Klachten aan reizendeal.nl

Tom

Ik heb mijn bied gedaan en ik weet niet als ik de hoogste beider was, kreeg ik een mail moet betalen en nu het is gegeven aan incasso bureau, hun informatie zijn niet duidelijk en ook ik ze zeggen niet wanneer dat ik naar de vakantie enkel betalen.

Ik wil het niet meer gewoon annuleren.

Reizendeals.nl
    Beste heer Thomas,

Op 17 april heb je een bod gedaan op onze website en heb je van ons hiervan een factuur ontvangen voor een reis naar Griekenland voor 2 personen, aangezien je de hoogste bieder was.

Aangezien je deze factuur niet hebt voldaan, hebben wij op 22 april een 1e herinnering gestuurd en op 29 april een 2e herinnering gestuurd met het verzoek om de factuur binnen 2 weken te voldoen. Aangezien ook deze betaling uitbleef hebben wij de factuur uiteindelijk uit handen gegeven aan ons incassobureau.

Voordat je een bod plaatst kun je alle informatie en beschikbaarheid terugvinden in de tekst van de deal. Het is dus niet zo dat dit vooraf niet zichtbaar was.

Alle informatie omtrent jouw deal kun je terugvinden in onderstaand linkje:

Met vriendelijlke groet,

Team Reizendeals

Ook een klacht indienen over Reizendeals.nl?