Klacht Reizendeals.nl: Voel me opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363066
Gebruiker
Yuliya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb me aangemeld op website van Reizendeals en kort daarna heb ik 2 factureren gekregen voor een vakantie die ik niet heb geboekt. Ik heb geprobeerd met Reizendeals iets te regelen, maar inmiddels loopt de vordering via incasso.

De oplossing

Boeking annuleren en mijn geld terug storten, inclusief incasso kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Reizendeals.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hopma,

    Hartelijk bedankt voor het bericht.

    Echter begrijpen wij jouw reactie niet goed, aangezien je per email meerdere keren hebt aangegeven dat je wel de reizen hebt aangekocht.

    Je hebt ook een verzoek ingediend om een betalingsregeling te treffen en daarnaast heb je ons verzocht of het mogelijk is om later te reizen. Wij hebben ook al jouw e-mails beantwoord.


    Aangezien de betalingsregeling niet werd nagekomen, hebben wij de vorderingen uit handen gegeven aan ons incassobureau.

    Wij willen je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met info@reizendeals.nl

    Met vriendelijke groet,

    Team Reizendeals

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yuliya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het niet geboekt! Want als je een vacantie boekt, boek je niet twee te gelijk. Het is een oplichting!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Reizendeals.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen