Klacht Reizendeals.nl: Zo veel extra kosten op een online gewonnen verrassing reis

Mar68

Ik dacht dát retourtrancefer er ook bij zat net zoals ik bij alle andere reisburo's ook zie maar bij reizendeals dus niet!!!Dus das weer 35euro per persoon maar omdat ik dat niet gel ijk bijgeboekt heb nog id extra 27euro dus 97euro extra.Maar tis ook nog zeker van welk vliegveld ik vertrek,kan ook in Brussel zijn,maar wil ik perse vanaf Schiphol Amsterdam dan kost me dat 75euro per persoon en natuurlijk niet te vergeten de 27euro administratie kosten dus nog is 177euro!!!!En kom ik tot de conclusie dat ik bij ieder andere reisorganisatie voor 200euro per persoon ook 8dagen naar Griekenland had gekend WEL vanaf Schiphol Amsterdam en werd ik netjes naar me hotel gebracht!!!ik vind deze zogenaamd "gewonnen" verrassingsreis ineens niet zo leuk meer en alle extra kosten zijn zeer zeker een verrassing.

Al die extra kosten niet te hoeven betalen

Reizendeals.nl
    Beste mevrouw Wikke,

Je hebt een 8 daagse verrassingsreis naar Griekenland aangekocht voor €190 per persoon met vertrek vanaf Brussel, Eindhoven, Weeze of Amsterdam.
    Om te voorkomen dat onze klanten ver moeten reizen, bieden wij aan om luchthavens uit te sluiten tegen een vergoeding.
    Dit staat allemaal netjes in de deal aangegeven voordat je een bod plaatst. Ook staat er duidelijk aangegeven dat retourtransfers optioneel zijn bij te boeken.

Hoewel wij begrijpen dat het vervelend is indien je dit niet hebt gelezen, kunnen wij hier helaas niets aan doen. Ook wij moeten gewoon voor tickets, hotels en retourtransfers betalen. Helaas kunnen wij dan ook niets veranderen aan de situatie, desondanks wensen wij je een fijne vakantie toe.

Team Reizendeals

Ook een klacht indienen over Reizendeals.nl?