Klacht Rekentoetspabo.nl: Het bedrijf reageert niet op mijn e-mails en heeft het geld nog steeds niet teruggestort.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458960
Gebruiker
GoddessR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16.06.2020 heb ik een aankoop via de website: www.rekentoetspabo.nl gedaan voor een wiscat- en kennisbasistoets van de pabo. Helaas kwam ik na het bekijken van de online trainingssite erachter dat de manier van trainen toch niet bij mijn wensen aansloot en ik niet op die manier zou willen oefenen. Binnen een uur na aankoop heb ik meteen een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat op de website bekend is. Ook heb ik via de website het contactformulier ingevuld met de vraag of ik gebruik zou mogen maken van mijn niet goed geld terug garantie. De website maakt immers reclame dat een consument daar 30 dagen recht op heeft en er alleen een mailtje gestuurd hoeft te worden. Tot op heden (na meerdere keren te hebben gemaild en via alle kanalen contact te hebben gezocht) heb ik nog helemaal niks vernomen van ze.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Rekentoetspabo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GoddessR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. De website www.rekentoetspabo.nl reageert niet op de klacht. Meneer Clayton Vitor doet alsof hij niks binnen heeft gekregen en reageert gewoon helemaal niet. Hij adverteert wel dat mensen hun geld terugkrijgen als ze binnen 30 dagen een e-mail sturen. Na meerdere malen, op verschillende manieren contact te hebben gezocht, is er nog steeds niet gereageerd en heb ik mijn geld nog steeds niet terug! Waardeloos en een vorm van oplichting!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Rekentoetspabo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen