Klacht Relatiebasis: Relatiebasis: zeer slechte relatiebemiddeling

Fleur te Z

KLACHT in juli 2014 besloot ik voor ruim € 800,- een jaar gebruik te maken van de diensten van Relatiebasis. Het intakegesprek was goed en mijn verwachtingen waren hoog gespannen, maar dat helaas is dat volkomen onterecht gebleken. Het niveau van bemiddeling was uitermate slecht. zij heeft mij in het jaar 3 mannen voorgesteld, waarvan er slechts 1 een goede match was. In december 2014 (!) heeft ze een man bij een collegabureau vandaan moeten halen: ze had geen geschikte kandidaten in haar bestand! Deze man en de volgende pasten absoluut niet bij mij. Het contact met haar kwam meestal van mijn kant, na iedere keer maanden radiostilte. Na date nummer 3 in febr 2015 (en wederom mijn beklag) beloofde heeft ze hard te blijven zoeken, maar heeft ze geen nieuwe partnervoorstellen meer gedaan. Ik heb mij meerdere keren beklaagd en voorgesteld de overeenkomst te beëindigen, met het deels terugstorten van mijn geld. Zij houdt het af en zegt aan haar verplichtingen te hebben voldaan.

Ik wil een deel van mijn geld terug, zij heeft absoluut niet waargemaakt wat ze heeft beloofd. Ik begrijp dat het inschakelen van een bureau geen garantie op een relatie is, maar via een datingsite had ik zelf beter kunnen matchen. Ik verwacht een meerwaarde van een bureau en daar wil ik ook voor betalen. Maar ik wil er niet voor betalen als iemand zich er zo makkelijk vanaf maakt.

Wij vinden dat Relatiebasis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!