Klacht Relatiebasis: Te veel selfsupporting en te weinig contact. Bij navraag geen soulaas.

Klachtnummer
# 148524
Gebruiker
FB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na aantal keer ZELF (vrouw) contact gemaakt te hebben een volkomen mis-match.
'Zo leer ik u kennen..' was het antwoord. Daarna weer aantal keren ZELF gebeld. Weer een match, die aantal maanden(10) geduurd heeft. Maar bijna aan eind van looptijd van de andere partij (een man) was voor de man geen aandacht meer om nieuwe match te maken binnen de nog resterende tijd van 10 dagen dat zijn contract liep. Opnieuw inschrijven was het antwoord!
Tijdens onze 'relatie' totaal geen telefoontje om te vragen hoe het gaat.
Nee alleen € 800,00 om iemand te matchen en daarna geen contact meer en na mijn telefoontje over de teleurstelling van de man en de mogelijkheid contract te verlengen, was geen sprake. Jammer, jammer, jammer....
Natuurlijk als de relatie loopt ben je blij en dat meldden wij aan Edina die direct vroeg dit op de site te zetten. Gelukkig niet gedaan! Nu zelfs geen maand verlenging voor de mannelijke partij. Een kwestie van een paar klikken op de computer...


De oplossing

Verlenging van het contract van de mannelijke partij zonder inschrijfkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Relatiebasis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Relatiebasis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen