Klacht Relatiebasis: veel te hoog tarief voor een intake gesprek

Klachtnummer
# 380817
Gebruiker
C. Picard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

teveel betalen bij annulering van relatiebasis.
Heb helaas.Gebeld op 11-7-2019 een kontrakt getekend bij ,waren mooie praatjes en een goed gesprek.
Helaas moest ik het annuleren omdat ik het financieel niet rond kan maken
gebeld maar niet terug gebeld toen een mail gestuurd met het opzeggen,na een paar dagen een mail met de opzegging behalve het intake gesprek.
Had al €150 cash betaald en wil ze ook nog de €100 hebben
Dat vind ik belachelijk hoog vind €50 genoeg voor een intake gesprek en dat heb ik ook gemaild.Is een uurloon €200
IK vraag me af of ze dat zomaar kan rekenen, staat wel in het kontakt

vr gr Cees

De oplossing

Proberen het incasso bedrij f omlaag te halen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Relatiebasis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Relatiebasis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen