Klacht RelatiePlanet.nl: Lange tijd inactieve deelnemers blijven schijnbaar benaderbaar; simpele oplossing wordt geweigerd

Klachtnummer
# 272926
Gebruiker
B.W.J. Niemeijer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

RP handhaaft heel lang op haar website inactieve personen. In het geval van de door mij herhaaldelijk aangeschreven dame is dat al anderhalf jaar. Ik vind dit misleidend. Misschien niet toevallig betreft het hier een tamelijk aantrekkelijke dame (zij past perfect naar ik meen in het uitvoerige profiel van haar en mij....).

RP weigert categorisch ondanks mijn herhaaldelijk aandringen de betreffende dame er op te attenderen dat haar profiel al heel lang inactief op de website staat. En dat op zijn minst (!!) één persoon haar diverse keren sinds omstreeks maart 2016 vergeefs heeft benaderd. Geen enkele reactie daarop.

RP verwijst hier naar privacywetgeving. Ik vermoed eerder een commerciele benadering en zwaar onvoldoende servicegerichtheid. Ik sluit ook niet uit dat er technisch (software) bij RP iets niet in orde is. Slechts periodiek (ik denk vrij zelden) vindt er naar verluidt een opschoning van het klantenbestand plaats.
Zou erg tijdrovend zijn.... Ik denk eerder: qua presentatie van RP niet handig.

Ik sluit o.a. niet uit dat haar contactgegevens (e-mail) intussen zijn gewijzigd. Of dat zij haar haar registratie heeft vergeten. Ik heb nimmer enigerlei reactie van haar gekregen terwijl het ongetwijfeld een zeer nette dame betreft.

Nu is mij "toevallig" bekend dat andere bekende organisaties in de branche vele malen soepeler omgaan met "privacy". Bijvoorbeeld E-matching en 50-plusmatch. Zij melden bijvoorbeeld stelselmatig nieuwe inschrijvingen. En nog veel meer.

Gewenste oplossing

Simpel routinebriefje naar vivace: uw aanmelding is al heel lang inactief. Er zijn mogelijk personen die u vergeefs aanschrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat RelatiePlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over RelatiePlanet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen