Klacht RelatiePlanet.nl: Relatieplanet gebruikt doelbewust heel oude niet meer in gebruikte profielen

Op Relatieplanet staan heel veel oude profielen. Sommige profielen zijn al 7 jaar niet door de gebruiker ( eigenaar ) bezocht. Je kan dat zien doordat de inlog-datum wordt vermeld. Toch stelt Relatieplanet zo'n oud profiel bij herhaling als flirt voor.
Betaald die persoon niet ( die kans is zeer groot ) dan kan ik hem wel een bericht sturen, maar hij kan niet reageren. Dan moet hij eerst betalen. Relatieplanet weet dat er veel oude profielen zijn, maar op mijn vraag wanneer die oude ( niet meer gebruikte profielen ) verwijderd gaan worden, geeft Relatieplanet geen antwoord.
We zijn ermee bezig. Op de vraag wat dat inhoud , krijg ik geen antwoord.

Relatieplanet dient een oud profiel ( als de gebruiker niet betaald en ook langer dan 1 jaar niet heeft ingelogd ) te verwijderen.
Een gebruiker moet kunnen zien wie wel en niet kan reageren op een verstuurd bericht. Je moet dus kunnen zien of de ander betaald.
Betaald iemand niet dan dient dat profiel al na 6 maanden verwijderd te worden.
Ik vermoed dat ongeveer 85% van de gebruikers niet betaald.

Wij vinden dat RelatiePlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?