Klacht Reload NV: ik krijg mijn geld niet terug

333CENGIZ

ik krijg mijn geld niet terug ik heb bij bigbangcasino gegokt ik heb met mijn telefoon betaald ik heb voor 1000 euro gebeld en gespeelt van 1000 euro heb ik 220 euro verloren 780 euro heb ik terug uitbetaald ze vroegen mijn legitiematie en mijn telefoon afschrijften waar er blijkt dat ik met mijn nummer hun heb gebelt die heb ik alleemaal op gestuurt maar nu zeggen ze betaal eerst je rekening
maar ik heb een abonoment dus ik betaal wel zo ie zo en hun hebben daar toch niks te makken ik heb tegen ze ook gezecht moegen hun dat wel doen
hoe kan ik mijn geld van hun teruf krijgen help mijn AUB

MIJN GELD TERUG 780 EURO

Reload NV
    Dhr Soyturk zijn klacht is onterecht en dat weet hij zelf ook. DialXS heeft zijn account gesloten en Vodafone zijn telefoon geblokkeerd aangezien dhr Soyturk zijn rekeningen niet schijnt te betalen.Hij heeft zijn telefoon gebruikt om in te bellen naar ons casino. Aangezien de provider DialXS zijn account heeft geblokkeerd uit voorzorg omdat zij hun geld niet krijgen en wij dus ook niet. Derhalve keren wij dhr Soyturk ook niets uit. Als dhr Soyturk netjes zijn rekeningen betaald kan hij uitgekeerd krijgen dit is hem al meerdere malen verteld. Maar als reactie stuurt hij ons dreig mails waarin hij stelt dat hij wel even langs komt op kantoor om de boel te verbouwen en mensen in elkaar te slaan.Daar zijn wij niet van gediend en zullen dan ook stappen richting dhr Soyturk ondernemen zoals het inschakelen van de politie.Henk Dussen
    Hoofd klantenservice BBC

Ook een klacht indienen over Reload NV?