Klacht Reload NV: Ik wil ons geld hebben 750 en 80. En anders inzet terug

Ronaldwolf

Ik heb een account bij bigbang casino. Waar ik voor een paar duizend heb gespeeld in een paar dagen tijd maar nog niets kunnen winnen. Maar ineens kon ik niet meer storten terwijl ik verder wilde want wil wat terug winnen. Wat heb ik gedaan. Me vrouw heeft een account aangemaakt en daarop verder gespeeld. Weer veel gestort en gelukkig konden we nu een keer wat laten uitkeren 750 euro en 80 euro. Dezelfde dag kregen we een mail dat de accounts verwijderd zijn en er niet word uitgekeerd ivm fraude door die 2 accounts op 1 ip adres. Lijkt me niet helemaal eerlijk

Ik wil dat ze ons geld storten 750 en 80 euro wat we gewonnen hebben. En zo niet dan inzet terug. Want inzetten en storten naar het casino toe kan wel dan hoor je niemand. En als.je een keer wil uitbetalen dan ineens klopt alles niet. Dan hadden ze ons niet moeten laten inzetten. Maar als dit niet heel snel word opgelost spannen wij een rechtzaak aan. Heb 3 grote advocaten in mijn familie die me hier bij helpen

Ook een klacht indienen over Reload NV?