Opgelost door Reload NV: Uitbetaling á € 500 , Geen reactie vanaf dag 1.

Hvckevin

Ik heb 2 weken geleden een uitbetaling gedaan van € 500. Ik heb direct na het indrukken van de knop , alvast mijn id kaart , en telefoonrekening / afschriften toegestuurd als bewijs dat dit daadwerkelijk bij mij vandaan komt. Dit omdat ik weet dat dit alles uit voorzorg dubbel bekeken wordt. Ik heb alleen werkelijk waar nog geen 1 email terug mogen ontvangen. Ik heb zo ongeveer dagelijks een mail verstuurd met of alles in orde is , maar totaal geen reactie
De live chat functie is bij mij niet beschikbaar , email geen antwoord, en terugbelverzoek doet ook niets. Graag verneem ik een reactie , zodat ik weet waar ik aan toe ben , en om in de toekomst fijn door te kunnen spelen bij jullie casino !

Ik zou willen dat de € 500 wordt overgemaakt op de vermelde rekening in mijn account. Ook verneem ik graag z.s.m. een reactie voor het geval er nog eventuele documenten missen. Ik heb niets te verbergen en alles is legaal gegaan en ook mijn mobiele rekeningen zijn netjes betaald , dus elk stukje bewijs kan evt worden toegezonden.
De € 500 is betaald. !!

Reload NV
    Beste Kevin, allereerst gefeliciteerd!

Ik zie helaas geen emails met de gevraagde informatie vanaf uw account in onze mailbox. Het klopt dat er inderdaad wat duidelijkheid over de telefoonrekening en uw identiteit moet worden verschaft als u alleen telefonisch heeft betaald. Kunt u deze alsnog naar ons toesturen op support@bigbangcasino.com?
    Zodra een en ander in orde is kunnen we overgaan tot betaling.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Hvckevin
    Ps: wellicht is het handig ( gezien mijn emails niet zijn ontvangen ) om het email adress op de website te veranderen naar support@bigbangcasino.com in plaats van support@betsandmoney.com ? Ik ben van mening dat meerdere mensen hier hinder van ( gaan ) ondervinden.
    Reload NV
    Beste Kevin

Beide email-adressen komen gelukkig in de zelfde mailbox binnen. Uw documenten zijn nu netjes ontvangen en we gaan ze verwerken. Als alles in orde is gaan we zsm over tot uitbetaling.
    Hvckevin
    Oke, dat is dan wel vreemd. Ik zal geen screenshots o.i.d. toesturen. Ik heb nu contact via de mail en dat is voor mij voldoende. Ik hoop de uitbetaling z.s.m. te ontvangen. :)

Ook een klacht indienen over Reload NV?