Opgelost door Remans Vastgoedbeheer: verplichting tot betaling van euro 65,00 niet nagekomen

W. Duinkerken

Remans is mijn huisbaas van een vrije sector woning.
Door het installatie bedrijf Hoogeveen wordt de c.v.installatie op mijn verzoek het onderhoud gedaan.
Aan de hand van de ondertekende werkbon ad 65,00 euro volgt dan enkele weken later de nota. Aangezien ik geen rekening kreeg heb ik betaald op de werkbon. Nu blijkt dat de nota door derden werd betaald, dus een dubbele betaling, want Remans brengt bij de jaar afrekening nogmaals het bedrag van 65,00 in rekening.
Allerlei overleg. Remans beloofde mij dit bedrag uit te betalen, die toezegging heeft hij enkele keren gedaan. Hij weigert zijn belofte van betaling na te komen.

Remans Vastgoed bij name van de heer Remans bedrag ad 65,00 euro aan mij betalen
een bericht van Remans vastgoed met het verzoek aan Hoogenberg Klimaatthechniek ,65,00 euro over te maken naar mijn rekening, gelijkertijd heb ik tevens dat verzoek aan Hoogenberg gedaan. Zij bevestigen dat en zullen dat aan mij betalen. Echter tot heden ( 15 september ) werd het genoemde bedrag nog niet op mijn rekening bijgeschreven, dus afwachten. Vriendelijke groet, W.Duinkerken.Inmiddels het verschuldigde bedrag betaalt. Bedankt voor de inzet

Remans Vastgoedbeheer

Ik kan aangeven dat de heer Duinkerken, tegen mijn advies in, een betaling heeft gedaan op basis van een werkbon. De factuur voor cv onderhoud aan zijn huurappartement is door de verhuurder betaald, net als het andere appartement in het complex waarvoor wij het beheer verzorgen. Deze kosten worden via de servicekosten verhaald op de huurder. Ik heb nooit toegezegd deze € 65,-- aan de heer Duinkerken te betalen.

In de bijlage een e-mail waarin ik in 2018 al (!) juist adviseer deze betaling niet te doen.

Met vriendelijke groet, Ruud Remans

Ook een klacht indienen over Remans Vastgoedbeheer?