Klacht Remax Leiden: Niet nakomen van afspraken of reageren op verzoeken.

Klachtnummer
# 374153
Gebruiker
FawziaA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Rond juli 2017 zijn door REMAX BV (A1 kozijnen) ramen en deuren geplaatst, ondanks verkeerde levering van het product toch akkoord gegaan (alle oude kozijnen waren al gesloopt als niet akkoord was gegaan zouden we weken zonder ramen en deuren zitten). Bij oplevering op de bewuste dag direct moeten afrekenen, mededeling van dhr J.Meijerink (eigenaar REMAX) als er klachten zijn bellen en we komen langs.
Op een zeker moment begin dit jaar keek ik toevallig vanuit binnen vandaan naar de deuropening en zag een grote kier waar de grendels van de deuren in de sponning moesten grijpen, dus garantie tegen inbraak 0%. REMAX gemaild en zouden als het hun uit kwam langs komen na 1 a' 2 nog geen reactie, weer een mail gestuurd met toevoeging van foto, na een maand nog geen gehoor, wederom 14 dagen geleden een mail gestuurd met de vraag om binnen 7 dagen te reageren en tot op heden geen gehoor.
Wat kunnen we hieraan doen om dit bedrijf te bewegen een tegen inbraak veilig product af te leveren zoals zij hebben aangeboden.
Graag uw reactie met dank en vriendelijke groet.
Martin Anker Heulkamp 14 2965 AH Nieuwpoort lid nummer 06889190

De oplossing

De toegezegde service nakomen, dus de deuren en enkele andere klachten oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Remax Leiden is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Remax Leiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen