Klacht REMEHA: Functie waar cv voor is aangeschaft is op 1 van de 2 etwist s niet mogelijk.

# 519547
Studio100

2 remeha cv ketels aangeschaft om de reden dat samen met etwist er weersafhankelijk in combi met binnentemperatuur gestookt kon worden. Op 1 etwist werkt dit perfekt geeft ook netjes buitentemperatuur aan verkregen op postcode via internet zonder buitenvoeler. En op 2de geeft hij geen buitentemperatuur aan. Remeha servicepunt gebeld , Anja wist het niet en Ruud wilde me eerst met een onsamenhangend verhaal wijs maken dat ik toch eerst een buitenvoeler moest aansluiten , toen ik hem vertelde en een screenshot stuurde dat het op ketel 1 wel werkte en de andere niet veranderde het verhaal dat er 2 soorten etwist s in omloop waren , toen ik voorstelde om mij 2 dezelfde etwist s te doen toekomen om het op beide ketels werkend te krijgen werd het gesprek abrupt beëindigd. Zo doet Remeha dat dus als ze er niet uitkomen met hun klanten.

Zorgen dat ik op beide ketels met de etwist weersafhankelijk in combi met binnentemperatuur kan gaan stoken. En niet zeggen dat het niet mogelijk is want op de andere werkt het ook en ook zonder buitenvoeler.

Bijlagen

Ook een klacht indienen over REMEHA?