Klacht REMEHA: Lekkage vanwege productiefout

Klachtnummer
# 602457
Gebruiker
Roestketel22
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Kort geleden de kap van mijn Remeha Calenta 40 L verwijderd.
Zag dat de benedenplaat verroest was.Dus er was een lekkage.
Daarna de installateur diverse malen benaderd. Geen reactie.
Door omstandigheden was er een loodgieter voor andere opdracht aanwezig.
Hij bekeek de ketel en zei eigenlijkdat het een fabrieksfout betrof.
Welk telefoonnummer kan ik bellen om in kontaktte treden met Remeha?

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat de fabrikant het probleem verhelpt.

3 reacties

  1. Auteur
    Roestketel22
    Datum
    Nog geen reactie. Zou je niet verwachten. Ik blijf hoop houden. Anders ga ik zeker hiermee verder.
  2. Auteur
    REMEHA
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Roestketel22
    Datum
    Installateur geeft geen reactie. Niet op email sms of direct per telefoon. Geen contact mogelijk.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over REMEHA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen