Klacht REMEHA: Storing E36 cv ketel type Calenta

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300760
Gebruiker
Mvb67
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Storing E36 cv ketel type Calenta
Er zij al een twee monteurs bij de ketel geweest. De laatste monteur heeft telefonisch contact gehad met een medewerker van Remeha.
Na het bezoek heeft de ketel bijna twee weken zonder te hoeven resetten gewerkt.. Helaas nu bijna weer dagelijks resetten. Er is gesproken over de ontstekingstrafo maar als ik tussen reacties op internet kijk dan is dit niet altijd de oorzaak en kan de ketel weer in storing gaan. De cv ketel is van 2010 je mag toch verwachten dat een ketel van bijna 8 jaar oud goed moet functioneren.
Waar ik zo bang voor ben is dat ik straks onnodige hoge kosten krijg en dat de ketel weer op storing springt. Ik las dat deze cv ketels uit 2009 tot 2012 mankementen vertonen???

De oplossing

Compensatie voor de kosten of voor de reparatie die nog uitgevoerd moet worden omdat de storing E36 nog niet is opgelost.

1 reactie

  1. Auteur
    Mvb67
    Datum
    Helaas geen reactie van Remeha ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mvb67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden niets gehoord van Remeha.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over REMEHA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen