Klacht REMEHA: Zoveelste reparatie bij CV van 6 jaar oud.

Klachtnummer
# 618874
Gebruiker
Paultje28
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een remaha calenta 40 welke 6 jaar oud is.
Hier zijn beide pompen al vervangen en Remeha is al zeker 5 keer langsgekomen buiten deze reparatie om, om klachten op te lossen.
Het laatste bezoek was voor een van de kapotte pompen. De monteur wist niet wat hij moest doen en heeft met jullie gebeld, probleem niet verholpen, kosten 180 euro.
Daarna kwamen jullie toch maar zelf en hebben jullie de pomp vervangen. Totale kosten incl. de eerste monteur 1.000 euro.
Voor dat bedrag koop ik bijna een nieuwe.
Ik verwacht dat een CV zonder al te veel kosten zeker 10 jaar meegaat. Dit is hier niet het geval. Daarnaast hadden jullie moeten aangeven dat de kosten zo hoog zouden uitpakken, dan hadden we waarschijnlijk ervoor gekozen een nieuwe CV te laten installeren.

Gewenste oplossing

Ik wil vergoed worden voor de factuur die ik ten onrechte zou moeten betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    REMEHA
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Paultje28
    Datum
    Wij zullen dit mailen
  3. Auteur
    Paultje28
    Datum
    We wachten nog op antwoord, dus de klacht kan niet gesloten worden.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over REMEHA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen